Mađarska medena kampanja

 

Što biste rekli kad bi vas u šetnji glavnim gradom neke zemlje dočekali ljudi u šarenim togama, nudeći da kušate njihove autohtone proizvode? Krasno, zar ne? Upravo su se tome dosjetili članovi mađarske udruge individualnih proizvođača meda, kako bi na ključnim turističkim mjestima u Budimpešti zagovarali veću potrošnju pčelinjih proizvoda.

U prateću radio-kampanju i akciju humanitarne pomoći uključili su se i veći državni sustavi: Ministarstvo poljoprivrede, Agronomski marketinški centar te nacionalna Poljoprivredna komora. U razdoblju od 15. listopada do 9. prosinca 2018. posvetili su se organiziranoj edukaciji potrošača različitim sadržajima o značaju meda i njegovim fiziološkim učincima u prehrani.

Rezultat niza priredbi toga produženog “Medenog mjeseca” pod geslom “Neka je svaki dan meden” nadmašio je očekivanja: poruka je dosegla više od 165 tisuća djece u oko tisuću obrazovnih ustanova. Djeca su dobila obroke u koje je uključen medeni kruh i vrećice s darovima pčelara iz raznih dijelova zemlje.

A na dan zaštitnika pčelara sv. Ambrozija 7. prosinca, medni aktivisti su posjetili domove za starije i dijelili med osobama i obiteljima slabijeg imovnog stanja.