Budimpešta zove domaće turiste

 

Sve više ljudi iz unutrašnjosti Mađarske dolazi se diviti ljepotama glavnoga grada. Većinu popularnih turističkih destinacija ondje već godinama pohode uglavnom stranci, ali pandemija koronavirusa donijela je promjene u strukturi gostiju. Rezultat je to kampanje koju je u promijenjenim uvjetima pokrenula Mađarska turistička agencija u svrhu promicanja turizma u Budimpešti, koja i domaćim turistima uvijek može pokazati nešto novo, kako bi vidjeli prijestolnicu iz posebne perspektive.
Slogan je kampanje: Budimpešta vas čeka, ovo ljeto ne može proći bez iskustava. Napravljen je i kratki promotivni film koji se vrti kanalima društvenih medija agencije te prometnim javnim mjestima, oglasnim pločama, digitalnim površinama manjih gradova i u nekim elektronskim medijima.
Kampanja je krenula početkom lipnja, a trebala bi potrajati sve do kraja listopada. No ona ne upućuje samo na odlazak u Budimpeštu, već uopće na provođenje godišnjeg odmora unutar granica zemlje. Jer također nastoji ohrabriti mađarske obitelji da krenu na put kako bi upoznale mađarsko blago i u ruralnim krajolicima.