"Isključi se, ozdravi, odmori se!" – s tom je devizom Mađarska turistička agencija (MTÜ) krenula u najnoviju domaću i međunarodnu kampanju, u čijem su središtu pažnje topla kupališta širom zemlje. Odabir teme nije slučajan: u situaciji kad se treba boriti s energetskom krizom, a u suradnji s marketinškim stručnjacima, turistički djelatnici su se dosjetili da bi bilo dobro okrenuti se prirodnim resursima.
Zato su još sredinom studenoga prošle godine počeli oglašavati izvore ljekovite i termalne vode i lječilišta svjetske klase. Uz sunarodnjake, koji već imaju navike zimskih odmora u toplicama, ciljani su gosti u Njemačkoj, Austriji, Francuskoj, Velikoj Britaniji i SAD-u, pa su objavljeni atraktivni oglasi u listovima kao što su New York Times, Le Figaro, National Geographic ili Condé Nast Traveler. Tu su i televizijski nastupi, a znatan je naglasak na komunikaciju putem društvenih mreža.
Online turističke agencije sad su također postale nezaobilazni igrači u procesu odlučivanja o budućem mjestu putovanja, pa se spremaju promotivni videomaterijali na specijaliziranim vebsajtima Expedia i eDreams Odigeo. Usto, zahvaljujući marketinškoj suradnji zrakoplovnih kompanija, oglasi se mogu vidjeti i na stranicama British Airwaysa, Jet2 i KLM airlinesa.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!