Teslin san, film i videoigra

 

tesla1a

 

Konkurirati američkim dugometražnim crtićima za europski animirani film uvijek je velik zalogaj. No, to nije obeshrabrilo producenticu Helenu Bulaju Madunić iz Hrvatske i redatelja i scenarista Branislava Brkića iz Srbije da dosanjaju Teslin san. Nakon godinu i pol priprema i predstavljanja na nizu europskih filmskih sajmova projekt je prerastao regionalne granice, uključio umjetnike i produkciju Španjolske, Belgije, Njemačke, Japana. Jer bez najmanje šest milijuna eura sjajno zamišljeni film ostao bi njihov san.

HELENA BULAJA MADUNIĆ, umjetnička direktorica i producentica, kaže: ˝Danas živimo u vremenu u kojem Teslin svjetonazor, Tesline ideje, ne samo njegova znanstvena otkrića i tehnologija koju je dao svijetu, nego prije svega njegov način života i razmišljanja o tome što znači biti human, je nešto iznad svih super heroja koje smo sreli u našoj civilizaciji.˝

Film i buduća videoigra prate djevojčicu Adu koja živi u dalekoj budućnosti, no njezin je svijet tek Teslin san. Putujući kroz prostore njegovih dostignuća otkriva pokradene izume i zaboravljene patente u vremenu pomalo nestvarnom novim generacijama. Redatelj i scenarist BRANISLAV BRKIĆ ističe: ˝Da im se približi na taj način, da im se skrene pažnja i na neke stare tehnologije tako da djeca mogu malo više da se vrate na knjige i na igrice koje se igraju rukama, a ne samo ono na što se gleda u ekran.˝

Za vizualni identitet zaslužan je ugledni japanski ilustrator i dizajner Takeshi Oga. Ilustratro i konceptualni umjetnik TAKESHI OGA govori: ˝Dizajnirao sam sve za ovaj film, ljude, arhitekturu, okoliš za film, ali i za buduću videoigricu, Tesla je zaista inspirativna tema.˝

Pred autorskim timom još je mnogo posla – od stvaranja vrsnog tima potrebnog u realizaciji, do prikupljanja milijuna eura, no očaravajući najavni spot i bezvremenski Tesla daju nadu da će priča o njegovu snu osvojiti svijet.