Razvoj psihološke pomoći u Mađarskoj

 

Crisis telephone00000006

U Službi telefonske psihološke prve pomoći u Zalaegerszegu često zvone telefoni. Tri tisuće osoba zatražilo je njihovu pomoć u 2016. Najviše ih je nazvalo stručnjake zbog samoće ili da bi olakšali sebi žalovanje.

Korisnica EDIT MOJDISZNÉ KNEJFEL potvrđuje koliko su djelotvorni i potrebni: ˝Oni mi pomažu da dalje živim svoj život u normalnoj kolotečini i da je ono što osjećam prirodni proces i zahvalna sam im što su me saslušali.˝

Savez mađarskih telefonskih službi psihološke prve pomoći osnovan je prije 30 godina. Odonda su primili dva i pol milijuna poziva. ˝Cilj je da oni koji su u nevolji i potrebna imje pomoć, a u svojoj neposrednoj okolini ju ne nalaze, imaju komu se obratiti, da bez obzira o tome u kojem dijelu zemlje žive nađu jedan telefonski broj na kojem će zasigurno dobiti pomoć˝, istaknula je državna tajnica za obitelj i mlade KATALIN NOVÁK na nedavnoj konferenciji povodom svojevrsnog jubileja i tom prilikom objavila da će u 2017. vlada namijeniti više od jedne milijarde forinti za razvoj službi za krizne situacije.